m%c3%b8tte politikerne

PårørendeSenteret møtte politikerne

Fredag stilte Stavanger-politikere opp for å høre hva PårørendeSenteret og andre organisasjoner hadde å si om budsjettforslaget for neste år.
marie
Marie Rein Bore
Fra venstre: På bildet sitter Arnhild Skretting (Sp), og deretter Bjarne Aspelund (Pp), Per Thorbjørnsen (V), Bjørg Tysdal Moe (KrF), og John Peter Hernes (H).

Fra PårørendeSenteret stilte erfaringsformidler Eli Nessa og daglig leder Liv Nordbø Kleppe.

«I dag vet vi at pårørende er en del av løsningen på de enorme helse- og omsorgsutfordringene framover. For at vi skal kunne yte vårt beste og være den støtten og hjelpen vi ønsker å være, så må vi få den oppbakkingen vi trenger, og møte fagfolk som tar seg tid til støtteapparatet rundt pasienten», sa Eli Nessa.

«Stavanger kommune har vært en stor bidragsyter til senteret.  Men beløpet har stått på stedet hvil i en rekke år samtidig som pårørende bruker senteret mer og mer», sa Liv Nordbø Kleppe.

Stavanger kommune har vært en stor bidragsyter til senteret.  Men beløpet har stått på stedet hvil i en rekke år samtidig som pårørende bruker senteret mer og mer.

Politikerne hadde mange spørsmål, og takket også for det arbeidet PårørendeSenteret gjør til det beste for folk i kommunen.

Marit og Terje Vignes var heilt uvitande om at sonen Oddvar  i Oslo ikkje ønska å leva lenger og...

TILBAKEMELDINGSSKJEMA

Fyller du ut skjemaet hjelper du oss
med utvikling av denne nettsiden!