15. november 2021

Er du Pårørendesenterets nye markeds- og mediaansvarlige?

Pårørendesenteret har ambisjoner om fortsatt vekst og søker derfor etter kandidater til en nyopprettet prosjektstilling med marked og media som hovedansvarsområde.
Team%20copy
– Vi trenger å styrke laget for å gjøre tilbudene våre bedre kjent overfor målgruppene våre, både de pårørende og fagmiljøene, sier daglig leder Unn Birkeland.

I utvikling

Pårørendesenteret er et av landets ledende kompetansemiljøer innen pårørendearbeid med telefontilbudet «Pårørendelinjen» som viktigste kontaktflate mot pårørende og fagpersoner. Senteret tilbyr også oppfølgingssamtaler og kurs digitalt og jobber blant annet med flere nye prosjekter på digitale flater.

– Vi trenger å jobbe mer systematisk for å nå ut med tilbudene våre. Altfor mange er ikke klar over den ressursbanken vi sitter på både når det gjelder veiledning og tilgjengelig informasjon på de tre nettsidene våre; Pårørendesenteret.no, Pårørendeprogrammet.no og UngePårørende.no, påpeker Birkeland.

Kreativ og engasjert

Pårørendesenteret søker etter en kreativ og engasjert person med høyere utdanning innen markedsføring og kommunikasjon. Birkeland understreker imidlertid at arbeidserfaring kan kompensere for formell kompetanse.

– Vi har allerede en ansatt som delvis jobber på dette feltet i dag, men utviklingstakten er så høy at vi trenger å styrke denne delen av arbeidet vårt, påpeker Birkeland som understreker at stillingen gjerne kan delvis utføres fra hjemmekontor.

Også hjemmekontor

– Vi har kontorer på Ullandhaug i Stavanger, men flere av våre medarbeidere jobber også tidvis fra hjemmekontor, en fleksibilitet vi også legger til denne stillingen, sier hun og påpeker avslutningsvis:

– Vi er på jakt etter en person som passer godt inn i teamet vårt. Personlig egnethet blir derfor tillagt vekt.

Søknadsfrist er 20. november, og søknad og CV sendes til lv@parorendesenteret.no.

Du kan se hele stillingsutlysningen på Finn.no.
Ellipse%2035
Bethi